Cemin yarrağını yaladığım gay hikayem

Cem türbanlı eşi olan ve yatak hayatı evde çok sıkıntılı olan bir arkadaşım… Fakat onun dışarda harika bir sex hayatı var.sınırsız… Gay sex de bunlardan biri…

Onun yarağını yalamayı çok seviyorum…ve o kadınlarla uğraşmaktan bana yarağını yalatacak vakit bulamıyor… bende bu durumu çok kıskandığım için… telefonda ve canlı hep eşimin özel yatak odası hallerini ona anlatıyor ve ARA sıra çıplak fotograflarını ona gösteriyordum… amacım bana odaklanması… eşimide istese benım yanımda olsunda.. o yeter…

Onun eşi olmadığı zaman evine çağırırdı beni… yatak odasına gecer çıplak yatarız yatağa ve eşimi nasıl sikmek istediğini bana anlatır bu arada da ben saxo mu yapardım….doyumsuz olmam nedeniyle yalamaya doyamıyordum… Tasaklarına kadar eme eme yarağını somuruyordum… Dölünü emmek yutmak HARİKAYDI…

O NASIL BİR ERKEKSE ANLAMADIM … 4-5 farklı erkekte o tadı bulamadım… o bambaska sanki… benim içime akıttığı dölü eşime akıtmıs gibi fantazi kuararak geciyo günlerimiz

Sex hikayeni yaz