Ateşli masör aranıyor diyorsan beni ara

Merhaba ben ankaradan halil. Başımdan geçen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben sex e çok düşkün 1.78 boylarında 18 yaşında bir gencim.
benim 30 yaşında sexy bi yengem var. aklımı başımdan alıyor resmen. onu çok arzuluyordum her gece hayalini kuruyordum kafaya koymuştum birlikte olacaktım.
bi gün çok azmıştım.. aklıma onlara gitmek geldi. yengemgile gittim ve dayım evde yokmuştu. beni içeriye buyur etti yegenlerim vardı.
onlarda tam dışarı çıkıyolarmıştı. yengem çocuklara siz gidin hadi ben sonra gelirim abiniz geldi dedi ve yeğenlerim gitti.
yenge ben rahatsız ettim sizi daha sonra gelirim dedim. oda olur mu öyle şey ya zaten gitmek istemiyordum geldiğin iyi oldu sohbet ederiz dedi.
odaya geçtik oturuyorduk. sen ne kadar yakışıklı olmuşsun bugün dedi bende yok bee yenge dedim. oda öyle öyle kaç kızı bi arada idare ediyon söyle hadi dedi.
amaaan yenge ya hepsini siktir et senin gibi bi tane sevgilim olması için neleri vermezdim dedim şaka yollu. yengem gülümsedi ve oy ağzını yerim senin dedi.
benim oğlan yengeme baktıkça kalkıyordu. ben bu lafın üstüne sadece gülümsedm. utanmaaa canım dedi bana. off her yerim ağrıyo bana bi masaj ypar mısın dedi
ben bu fırsatı kaçıramazdım. tabi yenge dedim ve yanına gittim. önüme geçti omuzlarına masaj yapıyordum. yaptıkça ohhhh ellerine kurban olurum diyordu.
halil birazda aşağıya doğru yap dedi aşağı doğru iniyordum ve yengeme uzan öle yapım yenge dedim ve yengem yüzüstü uzandı. ayaklarından başladım masaja.
ben dayanamayıp götüne hafiften elledim.. utanmaaa elle okşaaaa diyordu yengem. mıncıklıyordum onu resmen soydum yengemi. aç yarrağını dedi bana
açtım ve emmeye başladı boşalttı beni. yatak odasına geçtik yengemin 2 saat boyunca sikiştik. hem arkadan hem önden.. masajın sonu böyle bitmişti..

Ayrıca Hikayemi paylaştığı için https://sexhikayeniyaz.wordpress.com ‘a teşekkürlerimi sumarım.

1 responses to “Ateşli masör aranıyor diyorsan beni ara

Sex hikayeni yaz